♥

duminică, 24 martie 2013

Tort ''lattice'' turcoaz / Aqua lattice cake




Ce mult imi place mie sa am libertatea de a alege design-ul unui tort.. si Geta, care a avut mare incredere in mine, mi-a permis sa aleg eu totul, incepand cu stilul si culorile pana la design-ul propriu-zis. :)
Aveam atat de multe modele in minte incat nu ma puteam hotarî.. E adevarat, cele mai multe modele arata fabulos pe torturi cu minimum doua etaje.... si acest design ar fi aratat incantator pe trei etaje, insa noua ne trebuia un tortulet micut, pt un eveniment elegant si frumos dar restrans.

Mi-a placut enorm sa ma joc cu culorile, dar mai ales mi-a placut sa fac micul aranjament alcatuit din bujor, pana si afine. ♥♥♥
Sper sa va placa si voua rezultatul. :)











6 comentarii:

Anonim spunea...

Eu zic ca ai facut o alegere buna .Tortul ti-a iesit minunat !!!!!!
PS.Eu nici in vis nu as putea face asa ceva !!! ;) :(

Anonim spunea...

de unde ai achizitionat forma pt petalele bujorului?
cu ce lipesti forele acelea pe tort?
multumesc......minunat tot ce faci

andrada`s kitchen spunea...

Catkitchen, Multumesc draga mea. :*:*

andrada`s kitchen spunea...

Anonim: Petalele le-am taiat cu mana libera, nu am cutter pt bujor. Iar modelul "lattice" l-am lipit cu gumglue (edible glue) pe care mi l-am facut din CMC cu apa, reteta o gasesti pe internet.
Cu placere :* si iti multumesc si eu pt compliment.

Anonim spunea...

M-as bucura enorm daca ai putea participa la provocarea Dulce Romanie din aceasta luna :http://catkitchen.wordpress.com/2013/03/31/dulce-romanie-provocarea-lunii-aprilie/
O zi frumoasa !!

Sidy spunea...

Cum sa nu iti placa o asemenea minunatie ???
Este superb !
Zau ca mi-ar parea rau sa il tai !
Te tzuc cu drag si iti doresc o duminica insorita...

Trimiteți un comentariu