♥

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Tort BMW




De mult asteptam ocazia de a face un tort sculptat, in forma de masina. Si iata ca ocazia nu a intarziat sa apara. Mi-a placut enorm sa lucrez la acest tort, atat de mult incat o data ce m-am apucat sa lucrez la el, nu m-am oprit pana ce nu l-am terminat desi lucrasem pret de mai multe ore fara sa iau nici o pauza si cand l-am terminat am realizat ca era ora 3 dimineata.

Tort de ciocolara cu crema de vanilie, acoperit cu ganache de ciocolata si imbracat in fondant.

La multi ani, Adi !!!
Blogger is a free blog publishing tool from Google for easily sharing your thoughts with the world. Blogger makes it simple to post text, photos and video onto your personal or team blog.





♥♥♥!!!

3 comentarii:

torturile Sandei spunea...

Impecabil ! Felicitari !

Mirela spunea...

WAU,imi trebuie doar cheile si voi pleca la o plimbare ,bravooo,a iesit super.

andrada`s kitchen spunea...

multumesc fetelor, sunteti niste dragute !!! :X:X:X

Trimiteți un comentariu