♥

duminică, 8 aprilie 2012

Tort oita / Sheep cake




Da.. tortul acesta a fost foarte amuzant de facut :)) si mi se si pare o idee nemaipomenita, avand in vedere ca vin Pastele si nu toata lumea mananca carnea de miel :))
Tortul a fost cadoul unei fiice pt tatal ei, detinator de ferma de animale, cu ocazia zilei sale de nastere :)) Sunt tare curioasa de reactia acestuia, sper ca am s-o aflu :))

Tort de ciocolata cu caramel, 4.6 kg.

La multi ani si din partea mea sarbatoritului!!




Multumesc ajutoarelor mele, Ale si Gabi :))))

16 comentarii:

g spunea...

A fost absolut delicios tortul si reactia a fost una surprinzatoare si amuzanta... Cu comentariul ¨Daca tot imi mananca viata...¨
:))) Ne-am amuzat, ne-a placut, am gustat si am repetat. Ma bucur ca existi si ai reusit prin munca ta mirifica sa ne faci ziua superba! Esti geniala... De-acum inainte stim la cine vom apela!!! Geniaaaaaaaaal!!!!

Anonim spunea...

Draga mea , felicitari maxime !!!! Oita mai simpatica nu am vazut !!! ;)

andrada`s kitchen spunea...

Georgiana, nimic nu ma bucura mai mult decat sa aud ca munca mea face are rezultatul pe care mi l-am dorit! :) Ma bucur din suflet ca vi-a placut! :*

Maria spunea...

O minunatie de oita!!!!!Felicitari.....!!!! (Te rog Andrada sa-mi spui ce ai folosit pentru culoarea neagra?!) Pupici:X

andrada`s kitchen spunea...

Catkitchen, asa-i ca-i o ghidusa ? Limba scoasa spune totul ;) :))

g spunea...

detaliul cu limbuta a fost bestial!! :))) daca ai sti ce fericita suuunt! :P :))

andrada`s kitchen spunea...

Maria Mare, pt culoarea neagra am folosit colorant alimentar Americolr, defapt toate culorile sunt Americolor si le-am comandat din SUA.

Georgiana, daca ai sti ce ma bucur !! :P :)) :P :))

DiaMar bucataria galbena spunea...

Nu exista oita mai frumusica si mai nostima oricat ai cauta.MINUNAT tortul.Pup cu drag!

andrada`s kitchen spunea...

Dia-Mar :)) multumesc!!!!

CMARINA67 spunea...

MAGNIFIC ACEST TORT OITA,BRAVO DRAGA ANDRADA
O ADEVARATA OPERA DE ARTA IESITA DIN MANUTELE TALE VRAJITE,HARNICUTE
DE FIECARE DATA RAMAN PROFUND IMPRESIONATA SI TE ADMIR DIN TOT SUFLETUL
ORICINE(INCLUSIV EU)SI-AR DORI UN ASEMENEA TORT DE PASTE....IAR DESPRE LIMBUTA CE SA MAI ZIC
FELICITARI INCA O DATA

Bianca spunea...

Grozaaaaav! Un tort genial, nici n-am mai vazut asa o compozitie pana acum. Te rog daca vrei sa-mi spui cum e facut capul? E doar din fondant sau e si el imbracat?

Fab Chef spunea...

Supeeeeerb! Super dragalas tortul. Felicitari!

Bucate Apetisante spunea...

Ha,ha, super funny!:))
Reusit la maxim tortul!

andrada`s kitchen spunea...

Mulumesc fetelor, ma bucur ca va place :X

Bianca, si capul este imbracat in fondant!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sarbatori luminate!
Pupici!

Bonjour spunea...

Paste fericit alaturi ce cei dragi! Superba oita.

Trimiteți un comentariu