♥

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Tort minge de fotbal / Soccer ball cake



Abia ce am dat de semnal la telefon, la intoarcerea dintr-un mic sejur la munte ca telefonul a si sunat si am primit o comanda pt un tort minge de fotbal. Sarbatoritul, un tanar microbist sau cine stie, poate chiar fotbalist!
M-am pus la treaba intrebandu-ma cum oare am s-o scot la capat cu acest tort rotund, fara sa detin vre-o forma speciala... Rezulatatul mi-a satisfacut exigentele si a surprins foarte placut si sarbatoritul... Va las sa judecati si voi :))

Tort de ciocolata cu crema de ciocolata cu visine. Acoperit cu crema de ciocolata si fondant. Tortul a cantarit 5 kg.

La multi ani!!!





Va multumesc pt vizita!!

9 comentarii:

cmarina67 spunea...

superb!zici ca este reala...
bravo esti o maestra desavarsita

torturile Sandei spunea...

Este perfect ! Imi place foarte mult . Nu stiu cum ai reusit sa il faci perfect rotund.

andrada`s kitchen spunea...

marina ♥♥♥ !!
sandrina... multumesc, recunosc ca nu a fost usor mai ales ca a avut 7 straturi de crema.. :P

Mihaela spunea...

Buna, ti-a iesit perfect, nota 10! si daca ne inveti si pe noi cum l-ai facut rotund, iti multumim anticipat :) O zi placuta!

Maria spunea...

Wow, genial tortul!Si crema(ciocolata si visine,yammy) si exteriorul.Super! Mi-ai dat o idee pt.aniversarea fiul meu,cand o sa-i pregatesc tortul pt cei 15 ani(e microbist )Pupici:X

Diana spunea...

wow mingea e superba! si perfect rotunda, sincere felicitari!!!

andrada`s kitchen spunea...

multumesc fetelor :*:*:*:*!!

Bucate Apetisante spunea...

E supe reusit, pana si mie mi-ar placea asa un tort :)

Anonim spunea...

bunä.....unde gäsesc reteta ptr. tortul de minge?

Trimiteți un comentariu