♥

miercuri, 26 octombrie 2011

Autumn ruffle cake



Am facut acest tort cu mare drag. Pur si simplu ador acest design si abia am asteptat sa-l repet intr-o alta varianta de culori. Daca la primul tort de acest gen, am optat pt culori vibrante de vara, de data aceasta am folosit culori mai calde..
Tortul este cu blat normal, reteta  Aici , este umplut cu crema de ciocolata reteta Aici  si a fost imbracat in volane din fondant reteta Aici .

Sper sa va placa tot atat de mult cat mi-a placut mie sa-l fac.







12 comentarii:

Mihaela spunea...

Imi plac foarte mult volanele, si degrade-ul in care le-ai asezat :)

Cerna Alexandra spunea...

Lucrurile facute din suflet ies cam asa.....bestiale!!!!

Biu spunea...

yeeee...cel mai buuun si minunaaat toooort!!!...Multumesc din suflet...si la ajutorul taaau:x:x:x...

Diana spunea...

foarte frumos tortul,imi plac si combinatiile de culori..iar volonasele sunt super!foarte reusit !

Bucate Apetisante spunea...

Asa tort nu am mai vazut.Ce interesant!

In bucatarie la Sidy spunea...

Asta da ! Jos clopu ! Asa cum se zice pe la noi....
Este minunat iar tu , draga mea ai doua maini de aur....
Nu mai apuc sa te sun dar merg in statiune si am sa te sun de acolo.
Te tzuc cu drag !

Ioana V. spunea...

arata superb!!!!!

andrada`s kitchen spunea...

Multumesc fetelor pt complimente si incurajari :*** !!

Bonjour spunea...

Superb, combinatiile de culori din volanase foarte frumoase.

Loredana spunea...

E o adevarata opera de arta! E perfect!

andrada`s kitchen spunea...

Multumesc frumos :)

Anonim spunea...

tort asa dantelat nu am mai vazut pana acum , insa este BESTIAL !!!!!! ... bravooo!!!

Trimiteți un comentariu