♥

duminică, 27 martie 2011

Negresa fara faina sau zahar



Aveam pofta de ceva dulce si ma gandeam la negrese, dar fiind la dieta trebuia sa gasesc o modalitate de a face negresa cu ingrediente permise in dieta mea, asa ca am modificat reteta obisnuita de negrese si am abtinut aceasta negresa cu iz usor de halva care nu pare deloc o prajiturica dietetica. Pt ca lipseste faina, negresele vor fi umede si cremoase in interior, iar dupa ce au stat o noapte la frigider au fost si mai bune. Mie mi-au placut foarte mult :)
Acest desert se poate pregati in faza 2 a dietei South Beach, recomand totusi sa fie consumat cu moderatie.

Ingrediente:
2 oua
250 ml lapte 1.5 %
2 linguri indulcitor
150 gr gem fara zahar
100 gr nuca macinata
50 gr alune de padure macinate
3 linguri ulei masline
3 linguri cacao
1 lingurita esenta de vanile
1 lingurita bicarbonat
1 lingurita zeama de lamaie
sare



Intr-un castron punem ouale, un pic de sare, indulcitorul si laptele. Amestecam bine cu un tel.

Adaugam gemul, (eu am avut de caise) si amestecam bine.

Punem nuca, alunele macinate, uleiul, vanilia si cacaua ...

La sfarsit punem lingurita de bicaronat stins in zeama de lamaie.

Amestecam bine, turnam compozitia intr-o tava de 21x27, pe care am tapetat-o cu hartie de copt si dam la cuptorul preincins la 180 grade pt 20 min apoi scadem temperatura la 160 de grade si mai coacem 30 min.

Scoatem din cuptor, lasam la racit si taiem in patrate.

Pofta buna!

6 comentarii:

Anonim spunea...

gnam..gnam.. pacat ca am mancat deja.. un minunat tort sarat facut de mami cu DE TOATE...(toate gunoaiele gasite prin frigider) Sunt plina altfel as fi gustat. Sora-ta.

andrada`s kitchen spunea...

ahahhahahahhaha... m-am spart de ras.. dar ti-a placut tortul din gunoaie de esti atat de plina :P:P Sa nu citeasca "sefa" ce-ai spus de tortul ei ca nu mai gateste nimic si vei fi nevoita sa arunci resturile din frigider :D

Anonim spunea...

Arata bine, o sa incerc Adina

andrada`s kitchen spunea...

Adinuta, :* :*

Ioana V. spunea...

o sa-mi prinda bine ca si eu sunt tot la dieta...Pupici

Unknown spunea...

Hmmm...multumesc foarte mult, sunt una dintre cei cu sangele foarte dulce si m-a super bucurat idea ta...abia astept sa o incerc. Sincer iti spun, aveam chef de halva...dar din pacate nu am gasit fara zahar...asa ca...multumesc, din nou...Daca mai ai si alte idei...fara zahar, fara faina (de preferat) cu drag abia astept post-urile. :) :) te pup, Io

Trimiteți un comentariu