♥

miercuri, 16 martie 2011

Cheese cake cu ciocolata si portocale



O reteta de cheese cake care se poate consuma fara probleme in Faza 1 a dietei South Beach.

Ingrediente:
1 kg branza ricotta
6 oua
15 lingurite indulcitor
1 lingura cacao
1 lingurita coaja rasa de portocala
1 lingura esenta de vanilie


Intr-un vas se pun ricotta, ouale, vanilia si indulcitorul, apoi mixam cateva minute cu mixerul, va rezulta o compozitie foarte lichida.

Impartim compozitia in doua vase, intr-unul punem cacaua, iar in celalat coaja de portocala

Intr-o forma de tort cu peretii detasabili de 26 m,  punem 1 polonic compozitie cu cacao, un polonic compozitie cu coaja de .portocala

Continuam alternand culorile pana terminam compozitia. Dam la cuptorul preincins la 160 grade.

Dupa 40 min intepan prajitura cu o scobitoare, daca scobitoarea iese curata oprim focul, daca nu, mai dam la cuptor inca 10-15 min. Cand este gata, scoateti din cuptor, lasati sa se raceasca si serviti.

Pofta buna!

3 comentarii:

maria spunea...

f bun...ma bucur ca am descoperit blogul tau, si eu sunt in faza 1 la SB si cautam niste retete! mersiiii:)

andrada`s kitchen spunea...

Buna Maria, ma bucur ca iti place blogul meu. Te mai astept cu drag. Dieta south beach e cea mai buna dupa umila mea parere asa ca spor la dieta ! :*:*

Unknown spunea...

Doamne ce bine ca am dat de blocul tau! Sunt ziua 3 de south beach si muream după ceva duuuulce. Mâine avem cirese cake, abia astept, deja imi ploua in gura. Oare bomboane rafaello, putem mânca la faza 1, facute cu lapte praf, indulcitor si unt light si tăvălite prin cocos sau fara cocos.

Trimiteți un comentariu