♥

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Friptura de pulpe de rata - Cuisses de Canard Confites



O reteta frantuzeasca clasica, simpla si delicioasa.

Ingrediente:
2 pulpe rata
1/2 kg untura de rata
2 foi de dafin
1 crenguta cimbru
cateva boabe piper
sare
piper alb
5-6 cartofi medii

Se asezoneaza bine rata cu sare, piper, cimbru tocat si foile de dafin maruntite. Se da la frigider pt minim 5 ore sau peste noapte.

Se scot pulpele de la frigider, se preincalzeste cuptorul la 140 grade. Intr-un vas inalt (care se poate baga la cuptor) se topeste untura.Se scufunda pulpele in untura (secretul e ca untura sa acopere bine carnea), se pun boabele de piper si se acopera cu hartie de tapetat si un capac.


Se da la cuptor pt 1-2 h sau pana cand carnea se desface dupa os. Odata cu carnea bagam la copt in cuptor si 5-6 cartofi. Cand pulpele s-au fragezit se scot pe o tava cu pielea in jos si se pun inapoi la cuptor 180 grade pt inca 10 minute pana se rumenesc (eu le-am rumenit prea pt ca fetita mi-a solicitat atentia, dar si asa au fost fragede in interior).

Curatam de coaja cartofii.

Ii taiem rondele groase de 1 cm.

Intr-o cratita punem ulei de 2 degete la incins, apoi punem rondele de cartofi si le prajim pana ce devin aurii.

Asezonam si servim cu multa salata.




Pofta buna!

4 comentarii:

Judit spunea...

Dragă Andra!
Postezi nişte reţete foarte gustoase, şi pulpa asta este nemaipomenită!
Şi reţetele de dulciuri sunt foarte atractive!
Succes in continuare şi mă bucur că am dat de blogul tău!

andrada`s kitchen spunea...

Judit, nici nu sti cat ma bucura ceea ce-ai scris :)
Multumesc si te astept cu mare drag sa revii!

Anonim spunea...

nu sint gata,dar am iceput sa salivez,si nu stiu ce sa fac cu restul de rata ca sint bucatar de oczie si vreau sa ii fac o surpriza sotiei mele.multumesc

andrada`s kitchen spunea...

Mirce, sper ca sotia ta a apreciat surpriza, iar daca reteta n-a reusit.. sunt convinsa ca a apreciat gestul :)

Trimiteți un comentariu